Jump to content
Annons

Danmark-Sverige Fotboll


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej!

Var det rätt beslut? Avbryta matchen vid 3-3 pga. den inrusande supportern och ge Sverige segern med 3-0.

I vilket fall som helst så tycker jag att tidningen Ekstrabladet i Danmark är svin som efterlyser honom och bedriver en häxjakt utan like på saten. Det gör man ju inte ens med mördare, våldtäktsmän, pedofiler, knarklangare etc...

p.s. Han bor här i Gbg d.s.

😛

//musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det är sant att pedofiler och våldsmän och sådant förtjänar mer häxjakt än dansken förtjänar. Men danskjäveln ska ha en dansk skalle för det han gjorde! Jag har svårt att på minsta vis känna sympati med honom... :rolleyes:

Och jag tycker domslutet var helt rätt! Visa att det helt enkelt inte accepteras! Jag är så trött på att läsa varje dag om idioter som älskar att förstöra för andra. Jag hatar att så gott som alla Sveriges fotbollslag ska få sina rykten förstörda. Jag är ingen hammarbyare, men jag led lika mycket som någon annan då deras oskuld togs! Den enda stockholmsklubben med vettiga supportrar, trodde man. Precis som man trodde om Danmark...

Jag blir så förbannad... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...