DementedRegolith Postat 5 juni 2007 Postat 5 juni 2007 Hei, jeg er en 22 år gammel "pojk" fra Norge. Jeg meldte meg inn i dette forumet for å få tips til min neste update av hjemmestudioet mitt. Jeg har nå et ECHO MIA MIDI internt lydkort, behringer eurorack mixer og vanlige pc høytalere. Jeg har et avantgarde/rock soloprosjekt som heter Manet: www.myspace.com/manetmusic . (Måste inte forvekslas med den svenske songwriter label tingen "manet", som er medlem på forumet her).
android Postat 5 juni 2007 Postat 5 juni 2007 Hejhej! Är just inne på myspace och lyssnar nu. Det låter schysst!
DementedRegolith Postat 5 juni 2007 Trådstartare Postat 5 juni 2007 Tack! Jeg vurderer å kjøpe: lydkort: Presonus Firebox monitor: KRK RP6 Er det noen som vet hvor gode mic preamper fireboxen har?
Emulator Postat 20 juni 2007 Postat 20 juni 2007 välkommen...ta frågorna i ett forum så blir det lättare att få svar 😲
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.