Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

som inser att ping pongade med två kassettdäck 😱 är en svunnen tid, men som hoppas kunna byta lite tankar och erfarenhet med er ungdomar som är musikens framtid! själv har jag haft turen i livet att kunnat försörja mig inom musiken. och har aldrig vaknat och tyckt att det varit tråkigt att gå till jobbet...

Annons
Postat
som inser att ping pongade med två kassettdäck 😱 är en svunnen tid, men som hoppas kunna byta lite tankar och erfarenhet med er ungdomar som är musikens framtid! själv har jag haft turen i livet att kunnat försörja mig inom musiken. och har aldrig vaknat och tyckt att det varit tråkigt att gå till jobbet...

Välkommen (från en 30++ (40+))

Postat

Du är inte ensam gubbe här.

Sen finns det en och annan tant också ...

Välkommen!

Postat
har aldrig vaknat och tyckt att det varit tråkigt att gå till jobbet...

herrejävlar

grattis o välkommen hit 😱

Postat

Pingpongande med två kassettdäck körde jag aldrig däremot sound-on-sound på en gammal Tandberg och med lite bättre ljud på en Revox.

Postat

Välkommen hit.

Kul med en gammal "elit" här på forumet!

Lyssnade just på din demo, och det är lite sådan musik jag är inne på.

Så jag hoppas att vi har något att utbyta:)

Jag kan jue bli din lilla lärling o du min mentor, hehe!

Som sagt, välkommen:)

Postat
😱 här kände man sig verkligen hemma och välkommen. tack ska ni ha!
Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Tjena från en annan gubbe på över femti och lite till. Hade en Yamaha fyrspårs kasett porta men nu är man digital akrobat hehe vet inte om det gjorde nån skillnad men vem bryr sig det här är det skoj välkommen.

Göran

Postat

Välkommen.

46 år och började ping-ponga på en Philips rullbandare och börjar just begripa mig på digital inspelning 🙂

😉

Postat
Tjena från en annan gubbe på över femti och lite till. Hade en Yamaha fyrspårs kasett porta men nu är man digital akrobat hehe vet inte om det gjorde nån skillnad men vem bryr sig det här är det skoj välkommen.

Göran

visst minns man yamahas portastudios 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.