ettup Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 som inser att ping pongade med två kassettdäck 😱 är en svunnen tid, men som hoppas kunna byta lite tankar och erfarenhet med er ungdomar som är musikens framtid! själv har jag haft turen i livet att kunnat försörja mig inom musiken. och har aldrig vaknat och tyckt att det varit tråkigt att gå till jobbet...
eggplant Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 som inser att ping pongade med två kassettdäck 😱 är en svunnen tid, men som hoppas kunna byta lite tankar och erfarenhet med er ungdomar som är musikens framtid! själv har jag haft turen i livet att kunnat försörja mig inom musiken. och har aldrig vaknat och tyckt att det varit tråkigt att gå till jobbet... Välkommen (från en 30++ (40+))
Assar Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Du är inte ensam gubbe här. Sen finns det en och annan tant också ... Välkommen!
equality Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Välkommen och hälsningar från en stenåldersgubbe till. Bra att vi drar upp medelåldern e 50 bast precis
Harmonica mike Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Tjena här har du en 49-åring..Det blir kul och höra vad du har i dina musikaliska gömmor... Mvh Harmonica mike
martinm Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 har aldrig vaknat och tyckt att det varit tråkigt att gå till jobbet... herrejävlar grattis o välkommen hit 😱
Lilleman Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Välkommen...! Ålder är bara ett nummer... 😉 Önskar 42...
DrivKraft Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Bara att grattinera och önska Dig Väl Kommen! 😛 Hoppas Herrn skall trivas! 😉
Claes Holmerup Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Man är inte äldre än man känner sig. 😉 Välkommen från en 42-åring - som fortfarande inte känner sig äldre än 25 eller något sådant... 😛
Björn Olsberg Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Ålder är erfarenhet - och det är alltid lika välkommet på ett forum. Hoppas du kommer trivas!
equality Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Pingpongande med två kassettdäck körde jag aldrig däremot sound-on-sound på en gammal Tandberg och med lite bättre ljud på en Revox.
ThomasJ Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Välkommen hit. Kul med en gammal "elit" här på forumet! Lyssnade just på din demo, och det är lite sådan musik jag är inne på. Så jag hoppas att vi har något att utbyta:) Jag kan jue bli din lilla lärling o du min mentor, hehe! Som sagt, välkommen:)
ettup Postat 4 juni 2007 Trådstartare Postat 4 juni 2007 😱 här kände man sig verkligen hemma och välkommen. tack ska ni ha!
Björn Olsberg Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Jaha, eftersom ingen ännu har gjort reklam för ettupp:s uppladdade house-dänga från 1996 passar jag på att få in lite skön nostalgi i tråden: Set me free
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 5 juni 2007 Postat 5 juni 2007 Tjena från en annan gubbe på över femti och lite till. Hade en Yamaha fyrspårs kasett porta men nu är man digital akrobat hehe vet inte om det gjorde nån skillnad men vem bryr sig det här är det skoj välkommen. Göran
O-Jay Postat 5 juni 2007 Postat 5 juni 2007 Välkommen. 46 år och började ping-ponga på en Philips rullbandare och börjar just begripa mig på digital inspelning 🙂 😉
ettup Postat 5 juni 2007 Trådstartare Postat 5 juni 2007 Tjena från en annan gubbe på över femti och lite till. Hade en Yamaha fyrspårs kasett porta men nu är man digital akrobat hehe vet inte om det gjorde nån skillnad men vem bryr sig det här är det skoj välkommen.Göran visst minns man yamahas portastudios 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.