One night in The Trance Postat 28 augusti 2004 Postat 28 augusti 2004 (redigerat) Hej, jag har liten problem, när jag Exportera min Låt på MIX Down i cubase SX, men Ljudet blev aldrig bra och får inte med Atomation in i min låt, skulle vara jätte shysst om någon kunde hjälpa mig, : ) Redigerat 28 augusti 2004 av One night in The Trance
Majken Postat 28 augusti 2004 Postat 28 augusti 2004 När du klickar på export>audio mixdown hoppar en ruta upp. Längst ned till vänster på denna finns alternativen include automation och include effects. Är du säker på att dessa verkligen är ikryssade? /Majken
One night in The Trance Postat 28 augusti 2004 Trådstartare Postat 28 augusti 2004 Ja jag har gjort det, men det funka inte..
Majken Postat 28 augusti 2004 Postat 28 augusti 2004 Vad består låten av i form av spår, instrument o.s.v.? Är det vanlig automation eller MIDI automation som inte "fastnar"? /Majken
One night in The Trance Postat 28 augusti 2004 Trådstartare Postat 28 augusti 2004 det e Audio spår atomation, men det händer även med midi spår..
Lundin Postat 28 augusti 2004 Postat 28 augusti 2004 ..och du har satt Left + Right locator runt det som ska exporteras?..och du har inte mutat några spår som innehåller automation?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.