ThomasJ Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 Här uppe i norrland börjar det bli fullt av sådanhär dumma jävla påhitt Dom är alltså överallt. Satt ute o tog en cigg nyss o tropåfan att båda mina fötter är uppätna totalt! Jävla dumt påhitt det där med myggor alltså!
david.roennlund Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 (redigerat) Trodde mygg var allergiska mor tobaksrök? mm har hört att de börjar klia på hela deras små kroppar av röken 😕 Redigerat 3 juni 2007 av david.roennlund
Neosus Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 Häll whiskey över hela kroppen. Rulla sedan runt i gruset... Sedan när myggen kommer och landar på kroppen så drar dom i sig alkoholen och börjar kasta sten på varandra.. Bra myggmedel vill jag lova...eh.. har jag hört menar jag. 😕
ThomasJ Postat 4 juni 2007 Trådstartare Postat 4 juni 2007 Häll whiskey över hela kroppen. Rulla sedan runt i gruset... Sedan när myggen kommer och landar på kroppen så drar dom i sig alkoholen och börjar kasta sten på varandra.. Bra myggmedel vill jag lova...eh.. har jag hört menar jag. 😱 Om jag hadde haft så mkt whiskey skulle den inte hällas på kroppen kan jag lova:D
Danabacken Postat 5 juni 2007 Postat 5 juni 2007 Häll whiskey över hela kroppen. Rulla sedan runt i gruset... Sedan när myggen kommer och landar på kroppen så drar dom i sig alkoholen och börjar kasta sten på varandra.. lol!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.