KillwithSkill Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 (redigerat) Urklippt från expressen: Police sågas av sin trummis Efter The Polices spelning i Vancouver i Kanada, fick de skoningslöst dålig kritik. Men inte från någon kritiker, utan från den egna trummisen Stewart Copeland. "Det här är otroligt lamt. Vi är de stora Police men vi helt ute och seglar" skriver Copeland på sin webbsida. Vidare beskriver han hur bandet gång på gång har spelat fel och gjort bort sig. Inte ens sångaren Sting skonas: "Den store Sting ser tillfälligtvis ut som en grinig fjant i stället för guden av rock". Men, skriver han, det blev inga arga känslor inom bandet efter spelningen. "Skit samma, det är bara musik. Vad ska man göra? Fast det är kanske dags att åka från Vancouver". Källa: http://www.expressen.se/noje/1.706327 Hahahaha, fan vilket pajjasband! Kan dom inte bara lira å ha kul? 🙂 Alltid är det nåt! Redigerat 3 juni 2007 av KillwithSkill
Egghuvud Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 Ibland tror jag att det där är nästan som en image. Lite bråk ger mer intresse så att säga. Ungefär som Metallicakonflikten. Jag skulle inte vilja se konserten fast än tidiga Police var ett av mina favoritband. Snarare är det tragiskt när de återförenas. Man undrar vad poängen är att göra konserter tillsammans efter så många år? 😕
Björn Olsberg Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 Och här är ursprungsinlägget i Stewart Copelands forum
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.