Björn Olsberg Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 (redigerat) Imorgon söndag beräknar jag att göra lite serverjobb som innebär att forumet kommer ligga nere en stund. Jag tror inte att det ska behöva ta mer än en timme, troligtvis mindre. Fullkomligt ointressant information för de flesta: När nya servern installerades krävde uppgraderingen från den gamla forumversionen att vi installerade gamla versioner av både databasservern och php-tolken. Det är dessa båda som nu ska uppgraderas till aktuella versioner. EDIT: Underhållet redan utfört Redigerat 2 juni 2007 av Olsberg
eggplant Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Lycka till. Men usch för helgjobb. Då skall man ju spela musik 😄. Du får ta en kall bärs när du är färdig. Det skall visst bli varmt och skönt i morgon 🙂
Björn Olsberg Postat 1 juni 2007 Trådstartare Postat 1 juni 2007 Jobb har det varit varje svart och röd dag sedan mars (förutom en kort inklämd Berlin-resa). Så jag börjar bli van 🥰
Björn Olsberg Postat 2 juni 2007 Trådstartare Postat 2 juni 2007 Äh, det var för fint väder idag - tar uppgraderingen imorgon istället 😳 Uppdaterar första inlägget.
Cliff Postat 2 juni 2007 Postat 2 juni 2007 I malmö är det regn i luften, var glad att du inte bor här då hade du blivit sittande inomhus 😳
eggplant Postat 2 juni 2007 Postat 2 juni 2007 Nej nej. Fint som attan i Värmland. Det hörs ju VÄRMland. Rabarberpaj och vaniljgrädde. Nu är sommaren här.
Björn Olsberg Postat 2 juni 2007 Trådstartare Postat 2 juni 2007 Sådär, då var det klart! Passade på att göra det idag lördag trots allt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.