Gubben i Kalmar Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 (redigerat) đ Finns det nĂ„n som kan hjĂ€lpa oss med en text? VĂ€nligen Gubben i Kalmar đ Redigerat 1 juni 2007 av Gubben i Kalmar
MusicMan Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Hej Gubben i Kalmar! Skriver svenska och engelska texter i de flesta genrar efter önskemĂ„l. Beskriv gĂ€rna era lĂ„talster med nykelord som beskriver den kĂ€nslan ni hade nĂ€r ni skrev lĂ„tarna. Jag kan inte garantera att ni blir nöjda inte heller att jag skriver klart texten. Om lĂ„ten Ă€r kass eller inte inspirerar mig Ă€r det svĂ„rt att göra ett gott hantverk. Men jag gör gĂ€rna ett försök. đ Skicka i sĂ„ fall er lĂ„t/lĂ„tar till dannehagman@gmail.com /MVH Danne i UmeĂ„ (föredetta Kalmarbo)
Gubben i Kalmar Postat 8 juni 2007 TrÄdstartare Postat 8 juni 2007 ABC Jag har svÄrt att sÄ tag i Dig. Ditt mai har jag fÄtt men vet inte hur jag ska nÄ Dig. VÀnligen Guggen i Kalmar
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.