Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har just kopplatin en till skärm i studion.

Dock käns det inte direkt som det är till någon större nytta i Live. Okey jag kan jue ha vst osv på ena skärmen, men....

Fins det något sätt att få mixerdelen på ena skärmen och arangement på andra, eller är det helt kört?

Annons
Postat
Har just kopplatin en till skärm i studion.

Dock käns det inte direkt som det är till någon större nytta i Live. Okey jag kan jue ha vst osv på ena skärmen, men....

Fins det något sätt att få mixerdelen på ena skärmen och arangement på andra, eller är det helt kört?

Verkar inte som det, hittade denna tråd i abletons forum http://www.ableton.com/forum/viewtopic.php...a2ceb560b7464a0

Dock så verkar det eftertraktat så i nån framtida uppdatering kanske 😄

Postat

Ah.. Tack.

Tråkigt men sant.

Går jue inte att splitta det i lösa delar som i tex Cubase. Men men.. Vu får väl se vad version 7.0 har att komma med:D

• 1 månad senare...
Postat

jag tycker det känns väldigt onödigt med split del i ableton då man endå gör istort sett samma saker i båda rutorna. Är det så att dte är eftertraktat bara för att alla andra program har det? jag ser ingen direkt anledning faktist 🙂

• 3 veckor senare...
Con-bah (oregistrerad)
Postat

ja! vi vill ha detach-bara fönster nu :rolleyes:

Att det inte funnits med från åtminstone v5 är ju skandal. Men jag misstänker att det är lite bökigt att koda så de sket i det helt enkelt o hoppades på att inte alltför många skulle sakna det

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.