Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

tjena.

har bara en firewire (4pin) på min bärbara, men skulle behöva få in ett motu ultralite, tc-powercore samt extern hårddisk, dvs tre firewire. kommer det gå att rulla alla dessa tre på ett vettigt sätt med en firewirehub?

när det gäller extern hårddisk - bör jag satsa på en med firewire eller är high-speed usb (2.0) dugligt?

tack tack,

peterpop

Annons
Postat
tjena.

har bara en firewire (4pin) på min bärbara, men skulle behöva få in ett motu ultralite, tc-powercore samt extern hårddisk, dvs tre firewire. kommer det gå att rulla alla dessa tre på ett vettigt sätt med en firewirehub?

när det gäller extern hårddisk - bör jag satsa på en med firewire eller är high-speed usb (2.0) dugligt?

tack tack,

peterpop

Har själv samma funderingar om anslutning av flera FW-burkar på laptopen..

Löser det problemet med ett pc-card med 3 kontakter på + den interna ?

Postat

Har själv samma funderingar om anslutning av flera FW-burkar på laptopen..

Löser det problemet med ett pc-card med 3 kontakter på + den interna ?

tack. jo jag har möjligheten att sätt in ett expresscard. tror jag ska satsa på det.

men det vore ändå trevligt om någon på forumet kan ge kommentar till om det är möjligt att använda tunga grejer i en och samma firewireingång, via en firewirehub....!

peterpop

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.