Jump to content
Annons

Nu kommer vintern!?


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Vissa dagar nästa vecka (4-10 juni) ska det bli max 10 grader dagtid här i Göteborg, och naturligtvis kylskåpskallt på nätterna.

Eehh...vad händer? Förra året var det nästan 30 grader plus den veckan!!

😉

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vädretmakt, globaluppvärmning....

ÄÄhh de gör som de vill hela tiden och hur vädret än är kommer vi aldrig vara nöjda.

Men visst fan är det kallt nu!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Och prognoser är prognoser...

Nu ikväll sa de på teven att det ska bli 20 grader här i helgen...

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Ja jag säger då det. Där jag kommer ifrån kunde vi ha temperaturskillnader på 75-80 grader och så hör man detta gnällande 🙂 Vädret har förändrats drastiskt de senaste 20 åren som jag har upplevt det. Dock verkar det vara på väldigt olika sätt beroende på vart man bor.

Redigerat av kajan
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Ja jag säger då det. Där jag kommer ifrån kunde vi ha temperaturskillnader på 75-80 grader och så hör man detta gnällande 😊 Vädret har förändrats drastiskt de senaste 20 åren som jag har upplevt det. Dock verkar det vara på väldigt olika sätt beroende på vart man bor.

75-80 grader? Inte under ett dygn, väl?

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jag säger då det. Där jag kommer ifrån kunde vi ha temperaturskillnader på 75-80 grader och så hör man detta gnällande 😊 Vädret har förändrats drastiskt de senaste 20 åren som jag har upplevt det. Dock verkar det vara på väldigt olika sätt beroende på vart man bor.

75-80 grader? Inte under ett dygn, väl?

😕

Hehe, nä men sommar till vinter.. Menar bara att folk brukar ha rätt kort minne när det gäller väder 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Ja jag säger då det. Där jag kommer ifrån kunde vi ha temperaturskillnader på 75-80 grader och så hör man detta gnällande 🙂 Vädret har förändrats drastiskt de senaste 20 åren som jag har upplevt det. Dock verkar det vara på väldigt olika sätt beroende på vart man bor.

75-80 grader? Inte under ett dygn, väl?

😉

Hehe, nä men sommar till vinter.. Menar bara att folk brukar ha rätt kort minne när det gäller väder 🙂

Av hälsoskäl skulle jag inte kunna bo där du kommer ifrån, för då skulle jag dö faktiskt.

Vad jag avsåg med denna tråd var dock inte att diskutera dylika förhållanden, utan mer bara det faktum att vädret är ur led. Växthuseffekten, eller vad kan det vara?

😊

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jag säger då det. Där jag kommer ifrån kunde vi ha temperaturskillnader på 75-80 grader och så hör man detta gnällande 🥰 Vädret har förändrats drastiskt de senaste 20 åren som jag har upplevt det. Dock verkar det vara på väldigt olika sätt beroende på vart man bor.

75-80 grader? Inte under ett dygn, väl?

😳

Hehe, nä men sommar till vinter.. Menar bara att folk brukar ha rätt kort minne när det gäller väder 😛

Av hälsoskäl skulle jag inte kunna bo där du kommer ifrån, för då skulle jag dö faktiskt.

Vad jag avsåg med denna tråd var dock inte att diskutera dylika förhållanden, utan mer bara det faktum att vädret är ur led. Växthuseffekten, eller vad kan det vara?

🥰

:musik

Växthuseffekten är det inte.

Växthuseffekten är någon nödvändigt för att liv öht ska kunna finnas på jorden. Det är inte själva effekten som gör att temperaturen blir varmare eller kallare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Ja jag säger då det. Där jag kommer ifrån kunde vi ha temperaturskillnader på 75-80 grader och så hör man detta gnällande 🥰 Vädret har förändrats drastiskt de senaste 20 åren som jag har upplevt det. Dock verkar det vara på väldigt olika sätt beroende på vart man bor.

75-80 grader? Inte under ett dygn, väl?

😳

Hehe, nä men sommar till vinter.. Menar bara att folk brukar ha rätt kort minne när det gäller väder 😛

Av hälsoskäl skulle jag inte kunna bo där du kommer ifrån, för då skulle jag dö faktiskt.

Vad jag avsåg med denna tråd var dock inte att diskutera dylika förhållanden, utan mer bara det faktum att vädret är ur led. Växthuseffekten, eller vad kan det vara?

🥰

:musik

Växthuseffekten är det inte.

Växthuseffekten är någon nödvändigt för att liv öht ska kunna finnas på jorden. Det är inte själva effekten som gör att temperaturen blir varmare eller kallare.

nä, men mängden av den.

Redigerat av david.roennlund
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...