joachime Postat 30 maj 2007 Postat 30 maj 2007 Känner mig både lite lat och slö som postar det här. Men grejen är att jag inte hittar en funktion från tidigare versionen av forumet. Säg att jag läser en tråd där det plötsligt dyker upp en för mig okänd medlem. Tidigare var det enkelt att ta fram den personens tidigare inlägg genom att först klicka på medlemmens namn och sedan "visa alla inlgg av dennamedlem". Finns funktionen kvar? Jag vet att man kan ta fram det gneom sökfunktionen men det blir så många fler steg.
android Postat 30 maj 2007 Postat 30 maj 2007 Det är lika enkelt nu. Klicka på namnet, så kommer det upp en liten meny, och längst ned där så finns vad du söker.
Björn Olsberg Postat 30 maj 2007 Postat 30 maj 2007 ... och vill man se en medlems uppladdade låtar så klickar man på fliken Filer i dess medlemsprofil. (gäller filer uppladdade efter omgörningen av avdelningen Låtkritik)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.