Dj Mainstream Postat 11 september 2004 Dela Postat 11 september 2004 Jag är med!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 11 september 2004 Dela Postat 11 september 2004 Jag drar mig ur. Mot DJ Mainstream är man ju totalt chanslös. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 11 september 2004 Dela Postat 11 september 2004 Tack! 🙂 Hammagrella Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 11 september 2004 Dela Postat 11 september 2004 jaha! då var mitt bidrag i lådan. (u got mail hamma) Faen det var inte så lätt. Det var lätt att vara usel, men svårt att vara originellt usel 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 12 september 2004 Dela Postat 12 september 2004 Fortfarande inte fått hem datorn, och ingen möjlighet att spela in något. Tyvärr 😉 Väntar med spänning på att höra de andra bidragen som ramlat in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 12 september 2004 Trådstartare Dela Postat 12 september 2004 Neko, kör nåt acapella på en kassettbandare! Nå alla ni andra - bara några timmar kvar nu till deadline! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 12 september 2004 Dela Postat 12 september 2004 Är det idag sista dag som bidrag ska lämna in? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 12 september 2004 Dela Postat 12 september 2004 Tid: Ni har tillochmed SÖNDAGEN 12 SEPTEMBER KL. 24:00 på er att leverera ert bidrag till mig. Röstningen börjar MÅNDAGEN 13 SEPTEMBER. Jepp, bara att börja jobba 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 12 september 2004 Trådstartare Dela Postat 12 september 2004 Jag är med!!! DJ Mainstream, Fantastiskt bra bidrag för den här tävlingen, nästan för bra, men tyvärr funkar det inte med "Åke Rapen" här. Klipp ur reglerna: REGLER: Komposition: Får innehålla samplingar men själva låten ska vara skriven av dig själv, nyskriven för denna tävling och inte publicerad någonstans tidigare Anmälan: Anmäl dig med en post i den här tråden så håller jag en deltagarlista uppdaterad här. Alla bidrag kommer att vara anonyma tills det är avgjort. Sorry! /H Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 12 september 2004 Trådstartare Dela Postat 12 september 2004 Sådär, nu är semifinalerna igång. Kör hårt! Lycka till! Må sämste man vinna! 🙂 https://www.studio.se/index.php?showtopic=4236 https://www.studio.se/index.php?showtopic=4235 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 14 september 2004 Dela Postat 14 september 2004 Är du med själv nurå? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 14 september 2004 Trådstartare Dela Postat 14 september 2004 Är du med själv nurå? 😲 Alla deltagare avslöjas efter finalen. Spekulationer - gärna! 😛 / H Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 Är du med själv nurå? Alla deltagare avslöjas efter finalen. Spekulationer - gärna! 😄 / H hehe.. hur kunde jag nånsin tveka 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oski Postat 22 september 2004 Dela Postat 22 september 2004 Det här är ju min genre! vänta bara... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oski Postat 22 september 2004 Dela Postat 22 september 2004 Det är väl inte försent att vara med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 september 2004 Dela Postat 22 september 2004 LOL... nej inte alls... finalen är ju i full gång 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oski Postat 22 september 2004 Dela Postat 22 september 2004 Hur kunde jag missa det här?! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 september 2004 Dela Postat 22 september 2004 Tja... du har inte kollat tillräckligt noga helt enkelt`? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oski Postat 23 september 2004 Dela Postat 23 september 2004 Mm, antagligen. Visste inte ens att det fanns en festivalkategori 😎. Men nu vill jag veta vem som vinner! Och när nästa sån här tävling sätter igång, så jag kan klå er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.