Jump to content
Annons

Bra hemsidor att köpa musik ifrån?


Gäst

Recommended Posts

Heeej 😊

Jag undrar om det är någon som vet någon bra hemsida att köpa musik ifrån? 😆

Typ där man kan beställa den senaste musik ect...

Hade fint! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

Beatport har stort utbud, men jag vill ändå varna lite för bristfällig service, med en historia som hände mig för ungefär ett år sedan.

Jag köpte The Knifes album Silent Shout från beatport.com, men upptäckte sedan när jag fått hem alla spår att de fattades ett. Spår tre från albumet fanns inte med, inte heller på beatport.com! Jag mailade dem, och fick till svar att det skulle undersöka saken närmare. Sedan hände det dessvärre ingenting. Jag skrev och tryckte på ett par gånger, men utan resultat. Det förlorade spåret har inte dykt upp i deras shop, och jag fick ingen kompensation eller nåt.

Har också noterat att Rabid Records, The Knifes bolag, verkar ha avslutat samarbetet med Beatport. De har iaf slutat länkat dit från sin site.

Redigerat av blouis
Link to comment
Dela på andra sajter

Bluois: Det där lät tråkigt. Synd att höra. Själv har beatport för min del funkat helt underbart. Jag köper iofs bara trance men sajten rekomenderas varmt om man lyssnar på elektroniskt och föraktar DRM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Heeej 😏

Jag undrar om det är någon som vet någon bra hemsida att köpa musik ifrån? 😱

Typ där man kan beställa den senaste musik ect...

Hade fint! 🙂

Skulle vara lite enklare om du kunde vara mer specifik? vilken musik rör det sig om?

Bluois: Det där lät tråkigt. Synd att höra. Själv har beatport för min del funkat helt underbart. Jag köper iofs bara trance men sajten rekomenderas varmt om man lyssnar på elektroniskt och föraktar DRM.

Vad är DRM ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Heeej 😆

Jag undrar om det är någon som vet någon bra hemsida att köpa musik ifrån? :rolleyes:

Typ där man kan beställa den senaste musik ect...

Hade fint! 😆

Skulle vara lite enklare om du kunde vara mer specifik? vilken musik rör det sig om?

Det gäller House, Elektro, Dance, Italo dance och Trance

(Vet inte riktigt vad man kallar den slags italo dance jag söker men den jag söker är sån som tex Provenzano Dj och Danijay gör.)

Typ nått ställe där man kan se den senaste musiken!

Redigerat av Gäst
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Handlar allt på juno redcords som jag ej kan få tag på genom min lettiska kompis.

De är framför allt bäst på house, men finns givietvis ett mycket brett utbud på nästan all elektronisk musik.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...