maxmaxmax (oregistrerad) Postat 27 augusti 2004 Postat 27 augusti 2004 Satan vilket snyggt skägg nattvaktaren har. är det äkta?
MusicGene Postat 27 augusti 2004 Postat 27 augusti 2004 DÅ ÄR MINA MISSTANKAR BESANNADE! Du har en bakgrund som dansbandsnisse i Jan-Werners! HAHAHA!
Egghuvud Postat 27 augusti 2004 Postat 27 augusti 2004 (redigerat) Han har förvandlat sig til en marxistisk dalmas/sjuttiotalsdansbandsbasist... 🙂 Redigerat 27 augusti 2004 av Egghuvud
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 27 augusti 2004 Postat 27 augusti 2004 Han har förvandlat sig til en marxistisk dalmas/sjuttiotalsdansbandsbasist... 🙂 Ajaj, då får jag plocka bort.
Rix Postat 27 augusti 2004 Postat 27 augusti 2004 Han har förvandlat sig til en marxistisk dalmas/sjuttiotalsdansbandsbasist... 🙂 Min erfarenhet av basister är att de är ödmjuka, så det går fetbort!
Egghuvud Postat 27 augusti 2004 Postat 27 augusti 2004 Han har förvandlat sig til en marxistisk dalmas/sjuttiotalsdansbandsbasist... 🙂 Min erfarenhet av basister är att de är ödmjuka, så det går fetbort! Din avatar säger ja ja ja men ditt omedvetna säger nej nej nej!!! 🙂
Egghuvud Postat 27 augusti 2004 Postat 27 augusti 2004 Ahhh! Nu var det bättre nu ser han ut som en korsning av Mowgli och en klonad Rick "Superfreak" James med tandställning 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.