Jocke Boberg (oregistrerad) Postat 27 augusti 2004 Postat 27 augusti 2004 Hallå alla i radioland! På lördag (10.03-12.00) börjar ett nytt radioprogram som ersätter Salva, nämligen P3 Krypto. Det kommer vara någon form av rebusgrej med massor av musik och arkivklipp + mixar från mig och Janne :-) http://www.sr.se/p3/krypto/ Tune in....
nkai Postat 27 augusti 2004 Postat 27 augusti 2004 (redigerat) Ska bli spännande! d^_^b Synd som fasen bara att ni går samtidigt som melodikrysset i eran grannkanal! Blir ett svårt val. 😄 Redigerat 27 augusti 2004 av nkai
hammagrella Postat 27 augusti 2004 Postat 27 augusti 2004 (redigerat) Underbart! Det ser jag fram emot, Jocke! Här har du några önskemixar från Hammagrella: Jeopardy(TV4) - Lady Madonna Mony mony - Money money money Far jag kan inte få upp min kokosnöt - Far far away Edit: stvfl Redigerat 27 augusti 2004 av hammagrella
Wille Postat 28 augusti 2004 Postat 28 augusti 2004 Kul som fn ! Salva var ett underbart roligt program, hoppas på lite Mörnbäck mm... Kungen, Glenn Hysen, mm.. och fler Bastard Mixar 😕 /Starion
nkai Postat 28 augusti 2004 Postat 28 augusti 2004 Fasen också! Jag hade så gärna velat lyssna men det verkar som jag blivit melodikryssoholist =/ Bara 22 och redan fast i träsket.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.