Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag sitter å lägger in lite gamla cd-skivor i itunes och hittar en skiva som jag brukar plocka fram lite då och då och spela.

Skivan heter midnight ambulance med Northern territories.

Den släpptes 94 och jag fick den av en slump av ett förlag som jag arbetade med på den tiden, så jag kände inte till något om bandet och på den tiden använde man ju inte internet för att kolla upp band som man gör idag, och sedan föll det bort genom åren. Så det har alltid varit en bra skiva utan något ansikte för mig om ni förstår hur jag menar.

Jag har alltid undrat vad som hände med killarna i bandet efter bandet? Finns dom i nya band, någon som känner igen och vet vilka jag menar, eller finns ni kanske här på forumet?

Jag slänger ut frågan för jag skulle mycket gärna vilja veta om det finns mer musik från dom här killarna både dåtid och nutid.

Hare gött alla!

/Cliff.

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.