ThomasJ Postat 24 maj 2007 Dela Postat 24 maj 2007 Även om jag har läst och radrat mina pm i inkorgen så sent som igår, så stårt det ändå i längstupp till höger att jag hat tre st nya meddleanden! kanske en liten bugg ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 27 maj 2007 Trådstartare Dela Postat 27 maj 2007 Kankse är dte bara så förmig? Men även om jag tömt inkorgen så står det fortfarande "tre nya meddelanden....." Lite jobbigt, eftersom jag inte ser när det kommit något nytt:S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 27 maj 2007 Dela Postat 27 maj 2007 För mig står det ju "-3 nya meddelanden", så jag misstänker att det är nåt lite småknas här... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 27 maj 2007 Dela Postat 27 maj 2007 För mig står det ju "-3 nya meddelanden", så jag misstänker att det är nåt lite småknas här... 3-3=0, då är ju allt löst ändå... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 28 maj 2007 Dela Postat 28 maj 2007 Lådan & android, visar pm-indikatorn fortfarande fel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 28 maj 2007 Dela Postat 28 maj 2007 Ja, fast jag fick ett nytt PM häromdan, så nu står det bara "-2 nya meddelanden"... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 28 maj 2007 Dela Postat 28 maj 2007 Fast när jag nu testade att ta bort 2 PM så blev det inte -4 iallafall... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 28 maj 2007 Dela Postat 28 maj 2007 Fast när jag nu testade att ta bort 2 PM så blev det inte -4 iallafall... 😏 Nu förstörde du min fina matte däruppe ju! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 maj 2007 Trådstartare Dela Postat 28 maj 2007 Jopp.. samma sak fortfarande:s Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 10 september 2007 Dela Postat 10 september 2007 Jag har allså -1 meddelande i min inbox 😉 Jag har bildbevis om någon inte tror mig, men jag vet inte hur man laddar upp den 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 10 september 2007 Dela Postat 10 september 2007 (redigerat) Skickligt! Om man får vara nyfiken, vem var det ifrån? 🙂 Redigerat 10 september 2007 av equality Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AssOwL™ Postat 10 september 2007 Dela Postat 10 september 2007 Skickligt! Om man får vara nyfiken, vem var det ifrån? 🙂 hehe... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonefors Postat 11 september 2007 Dela Postat 11 september 2007 Vad jag förstog så hade han -(minus)1 meddelande? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 11 september 2007 Dela Postat 11 september 2007 Vad jag förstog så hade han -(minus)1 meddelande? 😛 Japp.. -1 meddeande 😮😛😲😉 Väldans skumt... Och jag har ingen aning om vem som skickat det...Kanske Cubasespöket 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 11 september 2007 Dela Postat 11 september 2007 (redigerat) Måste ju bara fråga... ser du mindre än ett meddelande i din inbox? 😉 Redigerat 11 september 2007 av Hellpig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 11 september 2007 Dela Postat 11 september 2007 Hur lägger man upp bilder utan att ha dem på internet innan?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 11 september 2007 Dela Postat 11 september 2007 Nåååååå 😉😛😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 11 september 2007 Dela Postat 11 september 2007 Hade också så en gång. Höll i sig några dagar och sen släppte det 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vinyl Postat 11 september 2007 Dela Postat 11 september 2007 det ar så mycket med den digitala världen säkert någon som väntar svar 😉😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 11 september 2007 Dela Postat 11 september 2007 Undrar om du kan läsa det om någon skickar ett PM. Då har du ju 0 meddelanden... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 11 september 2007 Dela Postat 11 september 2007 https://www.studio.se/index.php?showtopic=38820 Fast för mig har det ordnat till sig nu. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 11 september 2007 Dela Postat 11 september 2007 Mig med 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.