jwilberg Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Hobbyband söker kvinnlig sångare till en låt där en kvinnoröst är et måste pga textens innehåll. "Bandet", som består av två singer/songwriters har en egen Myspace-sida (www.myspace.com/thefullloads), men egentligen inga ambitioner utöver att ha roligt med musiken och utvecklas inom låtskriveri och mixing. Vi är båda 30 år, en norrman och en österrikare, och med vissa andra lokala side projects på gång. Personen vi söker bör tycke att det är roligt att sjunga, men det är ingen nackdel om du även spelar et instrument också. Hör av dig om du tycker det låter kul. Mvh, Johan (norrmannen som gör sitt bästa att skriva på svenska).
Larsson Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 kvinnlig sångare? är det en feminin man ni söker då eller? går det lika bra med en manlig sångerska? nä fy vad tråkig jag är..jag själv världens sämsta på att formulera mig kunde bara inte mostå 😳 lycka till med jakten på en sångerska!🙂
jwilberg Postat 11 juni 2007 Trådstartare Postat 11 juni 2007 Ja, en feminin man (med feminin röst) sku fungera, men då ändrar nog texten betydelse något. Jag vet att jag är på mycket tunn is (som det heter) när jag formulerar mig på svenska, men på norska betyder "kvinnelig" at personen är en kvinna. /Johan kvinnlig sångare?är det en feminin man ni söker då eller? går det lika bra med en manlig sångerska? nä fy vad tråkig jag är..jag själv världens sämsta på att formulera mig kunde bara inte mostå 😆 lycka till med jakten på en sångerska!🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.