Exil Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 (redigerat) Jag söker någon som vill lägga akustisk gitarr på en pop låt. Jag använder just nu real guitar 2 och det funkar, men det skulle låta bättre med "riktig" gitarr. Det är ett mycket simpelt komp. Så om någon har bra inspelningsmöjligheter och en väljudande gitarr och vill hjälpa till så ge mig ett pm Här kan ni lyssna på låten, långt ifrån klar bara en skiss. Sång ska börjas läggas i helgen http://www.speedyshare.com/437246498.html Redigerat 23 maj 2007 av Exil
Linkowich Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 (redigerat) Du kanske vill ändra rubriken till "Gitarrist sökes" istället för "Gitarrist söker". Det blir lite bakvänt annars... 😕 Redigerat 23 maj 2007 av Linkowich
Exil Postat 23 maj 2007 Trådstartare Postat 23 maj 2007 Du kanske vill ändra rubriken till "Gitarrist sökes" istället för "Gitarrist söker". Det blir lite bakvänt annars... 😕 Hahaha vad dum jag är, hur kunde jag missa det! Tack för påminnelsen.
dannepop (oregistrerad) Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Det låter ju bra! Du skulle behöva en flamenco gitarrist till detta! Typ Eric Steen. Danne/
Exil Postat 27 maj 2007 Trådstartare Postat 27 maj 2007 Det låter ju bra!Du skulle behöva en flamenco gitarrist till detta! Typ Eric Steen. Danne/ Tack så mycket! Jo en flamenco gitarrist skulle inte sitta helt fel, men man kan ju itne få allt här i världen. I morgon ska det läggas sång på låten 🙂
svante Postat 27 maj 2007 Postat 27 maj 2007 tjena. jag har lite koll på flamencospel. får jag prova? vore kul! lp&u Svante
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.