Rille (oregistrerad) Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Först en bekännelse: Har "tjuvläst" forumet under en tid utan att vara medlem... 😮 Men när jag nu har dammat av Ibanez'en igen och införskaffat mig ett firewire-kort så känner jag att det är dags att komma fram ur mörkret? Sitter alltså med trotjänaren IbanezRG470, ett splitter nytt CME Matrix K Firewire och en gammal ACID Pro version i datorn. Ser att det numera är SONY's programvara? Kanske dags att titta efter ny version? Jag kan förvisso ACID, men har tittar lite åt Steinberg Cubase och Ableton Live också... några synpunkter på det? (ProTools känns lite väl "stort" för mig). Det är mest gitarr-insplening med GuitarRig/Amplitube mot backingtracks, miditrummor etc. som jag pysslar med för eget nöje.
ThomasJ Postat 29 maj 2007 Postat 29 maj 2007 Välkommen hit! Kan starkt rekomendera Ableton. Det tar ett tag o vänja/lära sig det men när det väl sitter så har du mkt ett kraftfullt paket! 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.