Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har bytt avtar o den ligger i kontrollpanelen men den syns inte i forumen utan där ligger gammla bilden?

Jag har tömt cachen på ff o relodat, men ikke?!

Annons
Postat

Vad var den gamla bilden? Om den nya föreställer dig med keps och en text där det står Lådan så tycks den ha bytt bild.

Postat
Vad var den gamla bilden? Om den nya föreställer dig med keps och en text där det står Lådan så tycks den ha bytt bild.

Ja det e den nya bilden.. menhmm.. Jag ser den ikke!

Jomen nu så😕

Postat

vet inte om detta är samma problem, men jag har laddat upp en ny bild under "min profil" och den ligger där nu. Dock överst på sidan sitter fortfarande min gamla avatar, och det är den som syns på inläggen. Hur ändrar jag...?

Postat

Avataren och det personliga fotot är två olika bilder. För att man helt enkelt ska kunna ha en bild i forumen och en bild på sin egen sida. För att även byta avatarbild går du in i kontrollpanelen och klickar på redigera avatarbild under fliken som heter medlemsprofil.

Postat

Jag var inne och tittade på din profil, och i mina ögon ser båda bilderna rätt ut. Ibland hänger gamla bilder med i webbläsarens cache, och det åtgärdas enkelt genom att ladda om sidan (knappen ladda om, eller tryck F5).

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.