ThomasJ Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Laddade upp en låt i avdelingen elektroniskt/dans När jag kikar på mainforumet står det att det är 0 uppladdade filer. men när jag gårin i forumet så fins den där. Sedan undrar jag om låtkretiken inte skall vara kopplad till uppladdade låtar?!
Björn Olsberg Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Det beror på att låtarna i nuläget är inställda på att modereras innan de kommer ut. Ville inte släppa på allt direkt innan vi ser att allt lirar bra och jag ska försöka hinna förtydliga det. 😉 Men din är godkänd nu och ligger ute!
ThomasJ Postat 23 maj 2007 Trådstartare Postat 23 maj 2007 Det beror på att låtarna i nuläget är inställda på att modereras innan de kommer ut. Ville inte släppa på allt direkt innan vi ser att allt lirar bra och jag ska försöka hinna förtydliga det. 😉 Men din är godkänd nu och ligger ute! Lovely!
Signert Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Hallå! Fint det ser ut. 😕 Har också laddat upp en låt och väntar på godkännande. Men jag vill veta hur jag redigerar titeln och inlägget som är kopplat till låten. Hur gör man det? Tack på förhand! /Signert
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.