Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Okey.

Dom flästa vet redan vem jag är.

Eftersom jag bojkotta nya studio när gammla forumet försvan så pressenterar jag mig igen för er här.

Nu är alltså Lådan tillbaka. Igentligen heter jag Thomas och är 21 år gamma, född och uppvuxen i södra sthlm.

Jag pysslar med ganska mkt när det gäller musik, men är rätt så inne på EDM, alltså elektronisk dansmusik.

Jag är även moderator i ableton forumet, så om det fins frågor för den delen av forumet så är det bara att skicka ett pm!

Jag håller justnu på och inreder min studio som är välidgt newbie och simpel, men det fyllar sin funktion!

Den ligger i en källare (ganska stor), ocj där fins mina musikprylar samt ett litet stödföråd som får leka sångbås.

Kul att vara tillbaka, hoppas vi blir samma fina gäng som sist och har lika bra stämmning nu som då!

// Thomas

Annons
Postat

Trevligt att träffas 🙂 Vi borde ha någon Reason + Live jam session någon dag 😕 har du laptop redo? 😉

Postat
Trevligt att träffas 🙂 Vi borde ha någon Reason + Live jam session någon dag 😮 har du laptop redo? 😄

Trevligt trevligt.

Hm, nja, ingen laptop förtillfället:s

Men stationära studiodatorn har jag minsan:)

dock bor jag förnärvarande i västerbotten o studerar, men kommerhem till sthlm i slutet av augusti!

Men det skall vi nog kunn ordna, har vissa erfaranheter även av Reason:P

Postat
Trevligt att träffas 😊 Vi borde ha någon Reason + Live jam session någon dag 😄 har du laptop redo? 🙂

Trevligt trevligt.

dock bor jag förnärvarande i västerbotten o studerar, men kommerhem till sthlm i slutet av augusti!

Jamen dåså, pallra dig hem gubben! 😮 några musikpreferenser jag borde lära mig något om tills dess? ;P

Postat
Trevligt att träffas 🙂 Vi borde ha någon Reason + Live jam session någon dag 😄 har du laptop redo? 😊

Trevligt trevligt.

Jamen dåså, pallra dig hem gubben! 😮 några musikpreferenser jag borde lära mig något om tills dess? ;P

hehe.🙂

Kanske hur du skall förklara för mig hur jag skal förklara mina sjuka idèr:P

Postat

Äh! Skicka ett PM med några låtexempel, idéer, tankar vadsomhelst så ska vi nog ha kul 😮

Nu ska jag spela Starcraft ;P

Postat
Äh! Skicka ett PM med några låtexempel, idéer, tankar vadsomhelst så ska vi nog ha kul 😮

Okaj,,

addar dig på friends:)

Btw: Välkommen hit!

Postat

Okaj,,

addar dig på friends:)

Btw: Välkommen hit!

Hahaha låter gött, tack 😄

• 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.