Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej alla forumister! Om allt gÄr vÀgen sÄ kommer övergÄngen till uppgraderade Studio Forum göras imorgon den 22 maj.

Migreringen kommer uppskattningsvis ta hela dagen, och forumet kommer hÄllas stÀngt under tiden.

Inledningsvis kommer inte bloggar finnas med, men dÀremot en kraftigt förbÀttrad lÄthantering. I samband med nylanseringen kommer vi ocksÄ sÀtta upp en trÄd dÀr alla fÄr komma med konstruktiva synpunkter. Se övergÄngen som en startplattform för framtida sajten, den kommer i stort vara lik denna men ha ett mer "silvrigt" utseende.

NÀr migreringen Àr klar sÄ gÀller samma adress som nu, och ingenting förÀndras i loginförfarandet.

Studios community pÄ studioforum.idg.se kommer att stÀngas, och lÀnkarna pÄ www.studio.se kommer dÀrefter att peka hit.

Lite bakgrund finns i trÄden NYA FORUMET: Status

Annons
Postat

Japp, lycka till - skall bli kul att se hur det blir!

Postat

Weeeee, kul och spÀnnande!

Perfekt dag ocksĂ„, jag har att göra hela dagen tror jag. hoppas jag. 😆

Vi ses pÄ andra sidan.

Postat

Om sajten gÄr lite lÄngsamt nu sÄ beror det pÄ att jag hÄller pÄ att förbereda allt material för överflyttning. Diskarna jobbar som blÄdÄrar, och det kommer nog pÄgÄ nÄgon halvtimme till.

musik (oregistrerad)
Postat
DĂ„ blir det en massa extra trassel om man lĂ€gger in en drös med inlĂ€gg nu, eller...? đŸ„°đŸ„°

Det Àr ju nu som Àr min skrivartid.

😳

Postat
DĂ„ blir det en massa extra trassel om man lĂ€gger in en drös med inlĂ€gg nu, eller...? đŸ„°Â  😳

Nejnej, inte alls, det för jag inte över förrÀn sajten Àr nedtagen för migrering. Det jag gjorde var att föra över bland annat samtliga avatarer och lÄtar. De eventuella nya som tillkommer under natten/förmiddagen för jag över separat.

Postat

Tack för alla lyckönskningar!

Det kÀnns oerhört skönt att kunna jobba med sajten igen, se resultat, och att det Àr en plattform som fungerar bra.

Och som sagt, det kommer sÀkerligen finnas saker som inte ser ut exakt som de ska och smÄsaker som fÄr fixas till efterhand.

musik (oregistrerad)
Postat
😳
Postat (redigerat)

KĂ€nns som julafton, man har tittat pĂ„ det fina omslagspappret, skakat paketet, hört legoljudet men vet inte vilket lego det Ă€r đŸ„°

Tur att man jobbar idag, annars hade det varit ett hÄrt slag att inte kunna hÀnga hÀr !!

Eller, tar det hela kvÀllen/natten oxÄ?

Isf fĂ„r vi ha gruppchat pĂ„ MSN 😳

Redigerat av david.roennlund
Postat

FYYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNN!

Detta var ju kalas! 😄

JÄTTEBRA jobbat ohlsberg och Co. 🙂 Studio, mitt gamla studio. PĂ„ tiden vi fĂ„r ordning pĂ„ detta stĂ€llet igen killar och tjejer. 🙂

Im BACK! đŸ˜±

Postat

Vi vill ocksÄ ge vÄrt bifall.

Ett fyrfaldigt leve för det gammalnya....nÀÀÀÀ nygamla nya forumet.......

HURRA! HURRA! HURRA! HURRA!

Hoppas att den fina "andan" som var sÄ karakteristisk för forumet ocksÄ vill ÄtervÀnda.

VĂ€nligen

Gubben i Kalmar och Kalle.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.