Maestro Minded Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 LÅTNAMN: Erhu ARTIST: Maestro Minded GENRE: Klassisk musik LÅTLÄNGD: 4:12 KOMPOSITÖR: Maestro Minded INSPELNINGSÅR: 2007 LÅTLÄNK: Maestro Minded - Erhu Det ska föreställa klassisk kinesisk musik. Lyssna på det och ge mig gärna konstruktiv kritik.
dannepop (oregistrerad) Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Skoj! Vore kul att höra med ett bättre sololjud. Det skall föreställa något stråkinstrument, vilket? Lite asiatiskt det gillar jag! Sakamoto är en gud! D
Maestro Minded Postat 21 maj 2007 Trådstartare Postat 21 maj 2007 det är en erhu (ibland kallad "kinesisk violin" i västvärlden)... jag tycker att den är otroligt behaglig att lyssna på...
Dividend Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Den där kinesiska fiolen har jag sett spelas nån gång i verkligheten! Lyssnar, och det låter absolut kinesiskt. Ja, vad skall jag säga? Inte dumt! 😄 4/5 eller så... Kan inte just nu ge dig synpunkter, eftersom man behöver betala för att ladda ner, och där jag befinner mig så kunde jag bara spela den med låg kvalitet.. Men på notnivå var det absolut bra! 😮
P-O Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Mycket behagligt att lyssna till! Tjusigt gjort Maestro Minded. 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.