ynot Postat 20 maj 2007 Postat 20 maj 2007 (redigerat) LÅTNAMN: fire walk whit me ARTIST/GRUPP: Temu GENRE: electronica LÅTLÄNGD: 5.30 KOMPOSITÖR: Emulator, Ynot PRODUCENT: Emulator EV. MEDVERKANDE: emu, ynot INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: mp3 Dags igen! Detta är den sista (?) tänkta låten i Temu-samarbetets lilla EP-projekt. som verkar bli en fulllängdare Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 20 maj 2007 av ynot
Valdez Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Speciell låt...stort och maffigt och sköna melodislingor där i bakgrunden... Stor variationsrikedom i sången och stor röst!.. Snyggt jobbat Emulator och Ynot...
Dividend Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Jag har ju kommenterat denna tidigare. Nåt nytt att säga? Sången är verkligen bra här och tillsammans med ljudbilden i övrigt ger det det hela ett väldigt... mysko intryck. Det är en knepig låt. Har väl sagt tidigare att den nog växer med tiden, det känner jag oftast på mig om en låt kommer att göra eller inte. Kan ni posta texten? Samtidigt är det INTE ett mästerverk (betyg 3+/5), som vissa andra saker ni gjort definitivt är 😄 Men visst, den platsar på skiva och i mp3-spelaren 😛
ynot Postat 24 maj 2007 Trådstartare Postat 24 maj 2007 Jag har ju kommenterat denna tidigare. Nåt nytt att säga? Sången är verkligen bra här och tillsammans med ljudbilden i övrigt ger det det hela ett väldigt... mysko intryck. Det är en knepig låt. Har väl sagt tidigare att den nog växer med tiden, det känner jag oftast på mig om en låt kommer att göra eller inte. Kan ni posta texten? Samtidigt är det INTE ett mästerverk (betyg 3+/5), som vissa andra saker ni gjort definitivt är 😳 Men visst, den platsar på skiva och i mp3-spelaren 😏 tacak för tankar o lyssning finns även en uppdaterad version ute nu...mer struktur lite längre ynot
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.