Tobias J Postat 20 maj 2007 Dela Postat 20 maj 2007 J:;/(&%¤ar i min låda !!!!!!!!!!!!!!!!! Hade aldrig provat Z3ta+ Shit vilken trevlig plugg.......ska köpas =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrivKraft Postat 21 maj 2007 Dela Postat 21 maj 2007 J:;/(&%¤ar i min låda !!!!!!!!!!!!!!!!! Hade aldrig provat Z3ta+ Shit vilken trevlig plugg.......ska köpas =) Bara att grattulera till en trevligt nyhet för Dig! 😉 En fin maskin...fin maskin... Peace... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobias J Postat 21 maj 2007 Trådstartare Dela Postat 21 maj 2007 Tackar tackar 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fender__ Postat 21 maj 2007 Dela Postat 21 maj 2007 vad kostar den 🙂 ... grymma ljud 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thomas Postat 21 maj 2007 Dela Postat 21 maj 2007 vad kostar den 🙂 ... grymma ljud 😏 126 Euro dvs ca 1150 SEK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobias J Postat 24 maj 2007 Trådstartare Dela Postat 24 maj 2007 Inhandlat nu 😊 Har skitkul. Har haft lite svårt med tweakandet men Z3ta är ganska enkel att lista ut så för er newbies som jag som vill gräva lite djupare än presets............Testa!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.