mtornros Postat 17 maj 2007 Dela Postat 17 maj 2007 (redigerat) LÅTNAMN: Moonshine drive ARTIST/GRUPP: Martin Törnros GENRE: Rockabilly..eller nåt åt det hållet LÅTLÄNGD: 2:15 KOMPOSITÖR: Martin Törnros PRODUCENT: Martin Törnros EV. MEDVERKANDE: Elin Törnros INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: mp3 STORLEK: 3.11 STATUS: Färdig låt Hej! Jag har varken lyssnat på/ägnat tid åt/skrivit inom denna genre förut, utan har spelat in denna låt åt min kära 50-talsbesatta flickvän som fyller år nu i dagarna. Jag håller mig förmodligen inte inom genrens ramar, men det kanske fungerar ändå? 😛 Lyssna gärna & skriv vad ni tycker. /Martin Länk: Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 17 maj 2007 av mtornros Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mtornros Postat 19 maj 2007 Trådstartare Dela Postat 19 maj 2007 Ingen som tycker någonting alls? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Igoris Postat 19 maj 2007 Dela Postat 19 maj 2007 (redigerat) Hej, Martin Det låter väldig bra! 😎 Redigerat 19 maj 2007 av Igoris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mtornros Postat 19 maj 2007 Trådstartare Dela Postat 19 maj 2007 Tackar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.