west113 Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Hejsan! Jag är en 16 års kille och glad gävleborgare, och är sugen på att kasta mej mer in i rockmusiken. I nuläget är jag sångare och låtskrivare i ett lokalt band, men jag är sugen på att göra något mer seriöst, med lite mer erfarna, unga musiker. Själv kan jag inte spela något av de vanligaste instrumenten inom rockmusik, men jag är en duktig musiker, har fått flera stipendium och har absolut gehör. Jag har också deltagit i sammanlagt 4 skivinspelningar och känner väl till processen. Om du vill höra någon av den musik jag gjort kan du svara och få min mail, och så fixar vi det på det sättet. 🙂 Det vore kul att höra ifrån någon intresserad, om du inte bor i Gävleborg men typ i närheten och har intresset kan du väl höra av dej i alla fall.. 🙁 Jag gillar Rock - Metal, men även lugnare låtar. Mina största influenser är Muse, Metallica och Porcupine Tree. Jag skulle helst vilja spela i ett band med en gitarrist, en basist och en trummis, alla tre åtminstone hyfsat kompetenta. Ni får gärna (helst) ha en matchande musiksmak. Mer alternativa inlägg i musiken kan jag fixa, eftersom jag spelar ett par olika "softa" musikinstrument som är mindre accepterade inom rocken. Jag hoppas att ni, som jag, lever för musiken! Johannes
carlpepper Postat 4 februari 2008 Postat 4 februari 2008 Fortfarande sugen? skulle gärna vilja höra... Hejsan! Jag är en 16 års kille och glad gävleborgare, och är sugen på att kasta mej mer in i rockmusiken. I nuläget är jag sångare och låtskrivare i ett lokalt band, men jag är sugen på att göra något mer seriöst, med lite mer erfarna, unga musiker. Själv kan jag inte spela något av de vanligaste instrumenten inom rockmusik, men jag är en duktig musiker, har fått flera stipendium och har absolut gehör. Jag har också deltagit i sammanlagt 4 skivinspelningar och känner väl till processen. Om du vill höra någon av den musik jag gjort kan du svara och få min mail, och så fixar vi det på det sättet. 😄 Det vore kul att höra ifrån någon intresserad, om du inte bor i Gävleborg men typ i närheten och har intresset kan du väl höra av dej i alla fall.. 😆 Jag gillar Rock - Metal, men även lugnare låtar. Mina största influenser är Muse, Metallica och Porcupine Tree. Jag skulle helst vilja spela i ett band med en gitarrist, en basist och en trummis, alla tre åtminstone hyfsat kompetenta. Ni får gärna (helst) ha en matchande musiksmak. Mer alternativa inlägg i musiken kan jag fixa, eftersom jag spelar ett par olika "softa" musikinstrument som är mindre accepterade inom rocken. Jag hoppas att ni, som jag, lever för musiken! Johannes
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.