Cykeln Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 (redigerat) LÅTNAMN: Osynlig Blues ARTIST/GRUPP: Stefan Olsson GENRE: Rock LÅTLÄNGD: 3.52 KOMPOSITÖR: Stefan Olsson PRODUCENT: Stefan Olsson EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: mp3 STORLEK: 4,1 megabyte STATUS: lite mer mix och trix och ny sång ska nog till Hur lägger man upp låten?? Är det OK med: http://www.allears.se/ViewBand.aspx?name=S...ad-17d49dd32d9c ?? Redigerat 18 maj 2007 av Cykeln
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 Skitbra men det är väl soundet som borde få en översyn, lite mer bas, värme och närhet så då jävlar. Kankse mecka till ett trumspår med lite sväng den där highaten skär lite i örat och känns för stel. Borde räcka med fyra istället för åtta på den, du har ju en läcker grej på kompet fixa ett trumsväng på fyra som hänger på där och ring sen radion kort sagt. Göran
Cykeln Postat 18 maj 2007 Trådstartare Postat 18 maj 2007 Stort tack BS för dina synpunkter. Precis vad jag behöver - ska ge mej in igen och försöka ratta till det. SO
DivineCo Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 Allt låter väldigt högt. Kanske i linje med loudnes rallyt. Bra gitarr men både dålig låt och sång. Hursomhelst var cykellåten på slutet brilliant.
Cykeln Postat 20 maj 2007 Trådstartare Postat 20 maj 2007 Allt låter väldigt högt. Kanske i linje med loudnes rallyt. Bra gitarr men både dålig låt och sång. Hursomhelst var cykellåten på slutet brilliant. Vet nog inte riktigt vad loudnesrallyt är men jag har tyckt att mina tidigre inspelningar (annan teknik, porta mm) fått så låg ljudnivå jämfört med andra. När det gäller att låten är dålig får jag väl hoppas att det är en smaksak och inte ett objektivt faktum. Dålig sång - ja, jag tycker inte själv att jag fått till det än på denna. Tack för orden om Cykeln! /S
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.