alcedo Postat 25 augusti 2004 Postat 25 augusti 2004 Jag har samplingar från Wizoo (piano, trummor, bas mm), men inget VSTi som kan spela dem. Jag antar att de flesta mjukvarusamplers kan spela dessa, men jag undrar om det finns nån gratisplugg som klarar detta.
bonzo Postat 26 augusti 2004 Postat 26 augusti 2004 Det beror ju helt på vilket format samplingarna är i. Det finns en drös olika varianter. Ta reda på vilket format det är du har och välj sedan sampler. En del mjukvarusamplers kan spela upp rätt många olika format. Native Instruments Kontakt är en sådan.
dannepop (oregistrerad) Postat 26 augusti 2004 Postat 26 augusti 2004 Computermusic har gett ut en gratis vsti sampler. Kolla deras tidigare nummer på www.computermusic.com eller co.uk Danne/
dannepop (oregistrerad) Postat 26 augusti 2004 Postat 26 augusti 2004 Så här ser den ut. http://www.computermusic.co.uk/about/ds404.asp Danne/
alcedo Postat 2 september 2004 Trådstartare Postat 2 september 2004 Har varit där, men det går inte att ladda ned. Måste man premumerera eller nåt?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.