roboseal Postat 15 maj 2007 Postat 15 maj 2007 (redigerat) LÅTNAMN: All the faces, all the places ARTIST/GRUPP: Roboseal GENRE: ballad /rock /pop? LÅTLÄNGD: 4:21 KOMPOSITÖR: Roboseal PRODUCENT: Roboseal EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: mp3 Av en händelse i min familj så skrev jag om texten till låten Nu kommer jag inte göra mer på denna låten från mitt håll, varning jag sjunger själv och jag har gjort allt för att dölja min sångröst eftersom jag inte är så bra på den biten, man hör även lite musklick osv. . Jag hade gärna sett någon annan göra det. Valdez har sjungit på låten för att ge mig tips , men denna låten förtjänar inte hennes otroliga röst, (valdez tack, alla vänner jag visat låten med din röst har fått gåshud 😱 ) Maila PM'a eller skriv om någon som kan sjunga vill göra det så får ni text och instumental version. Your browser does not support the HTML5 audio tag ----------------------------- www.uppladdat.se/roboseal Redigerat 6 juni 2007 av roboseal
Valdez Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Lyssnade in mig på den instrumentala versionen då jag redan lyssnat på de andra versionerna egentligen i ett annat forum.. 😕 Tycker iaf att du har en bra melodi i pianospelandet..och låten kan bli hur bra som helst när sång kommer till, vilket ju inte ska vara några problem eftersom texten funkar bra till melodin.. Blir spännande att höra fortsättningen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.