Freedom Postat 14 maj 2007 Postat 14 maj 2007 nu är det så att jag vill bränna ut många av mina låtar från itunes och jag tänkte innan jag gör det fråga om man ska sortera dem på något sätt? typ BPM genre osv. Sen tänkte jag även fråga en annan viktig fråga. Finns det något program som man kan andvända för att skriva ut lätta tracklist framsidor så man vet låtar osv. tack på förhand! /F
Pazo Postat 14 maj 2007 Postat 14 maj 2007 Sortera dem är väl efter eget behag. Gör som du vill och känner pasar dig helt enkelt. Angånede framsidan så brukar väl Nero, eller brännprogramm i allmähnet, komma med sånna CD-cover grejsprogram.
pistolpete Postat 19 juli 2007 Postat 19 juli 2007 Sortera dem är väl efter eget behag. Gör som du vill och känner pasar dig helt enkelt.Angånede framsidan så brukar väl Nero, eller brännprogramm i allmähnet, komma med sånna CD-cover grejsprogram. skapliga dj-frågor endå.. för bpm av mp3or finns ett program som heter mixmeister bpm analysator googla så vips!!!
frelin Postat 30 juli 2007 Postat 30 juli 2007 Du kan ju få ut en tracklista ifrån iTunes direkt. du borde väl kanske inte lägga alla låtar med samma bpm på samma skiva om du ska beatmixa....
SHARPo Postat 13 september 2007 Postat 13 september 2007 sortera i bpm... och genre. Sen bränner du 2 kopior av alla skivor... Då har du alldrig problemet med att spela från samma skiva 😉. sen behöver du inte lika många fodral. För framsida så går det generelt ganska fort att skriva allt för hand. sen kan man fylla i Bpm osv som man skälv vill... gör en mall sen så är det bara att skriva 😉 Lycka till
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.