Ellinor Postat 14 maj 2007 Postat 14 maj 2007 Låtnamn: Fall Adventure Artist: Ellinor Skagegård Genre: Pop Längd: 2:55 Text: Ellinor Skagegård Producent: Ellinor Skagegård, Rickard Hultberg, Andrea Fantuzzi Medverkande: lång lista men framförallt Ellinor Skagegård och Rickard Hultberg inspelningsår: 2007 Format: MP3 Status: EP Länk:www.myspace.com/ellinorskagegard
eggplant Postat 14 maj 2007 Postat 14 maj 2007 Har svårt att fundera över vad som är bra och inte. Jag bara sitter och njuter av dina låtar. Härligt. Hoppas verkligen att du tar dig nånstans med det här. Det är det värt. Låtarna är nu nedtankade och instoppade i walkmannen. Måste lyssna mer på tåget i morgon. Får se om jag kan ta mig samman och recensera och inte bara flyta iväg.
Impey Postat 15 maj 2007 Postat 15 maj 2007 Jag tyckte det var en härlig känsla i låtarna, de två jag lyssnade på. Väl genomarbetat kändes det verkligen som.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.