musik (oregistrerad) Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Hej! Funderar på en cello från Menzel. Men så såg jag nu inatt att Stagg tillverkat såna också. Den heter Stagg VNC och kostar €299. Deras fiol, Stagg VN, kostar €69. Fördelen med Stagg framför Menzel kan vara att de är helt solida (och inte bara fronterna). Stagg känner jag till sedan tidigare, med tanke på deras percussioninstrument, cajon, trumset, gitarrer, basar osv. Men jag har aldrig ägt något Stagg-instrument. E d bra? Och vilket land kommer Stagg ifrån? (Hittar inte deras website.) 😏 :musik
surikatmamma Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Stagg är ett alldeles utmärkt märke när man köper stativ eller kablage eller annat där kvaliteten inte spelar så stor roll, deras cymbaler är också rätt schyssta eftersom de är så billiga och låter helt ok, så de är perfekta att repa och spela live med.
drloop (oregistrerad) Postat 11 maj 2007 Postat 11 maj 2007 Är inte stagg nåt man har som bete när man fiskar? http://www.askedalensfiske.se/item.do;jses...E?productId=sld
Desecrated Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 (redigerat) På vilken butik hittade du dessa instrument ? Jag har testat stagg elfiol och den var faktiskt helt godkänd som nybörjar fiol. Redigerat 11 juni 2007 av Desecrated
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.