Lindeberg Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 En till: Risken Finns Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 Åkte förbi en turnébuss häromdagen, "The Killarna" stod det på den... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 "Totalt jävla mörker" är också ett bra bandnamn. JAg tror de kör hmmm....var det jazz eller schalgers.. 😉 vare inte folkmusik http://www.totaltjavlamorker.com/ /Jan Olof 😆😄😄 De manglar på rätt så bra faktiskt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ostkaka Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 Har två demoband på förslag: "Aaj som faan, vad ont det gör att få en cykel i ryggen !" förkortning ASF. Eller coverbandet "No Tjafs" med singeln "Nu skall ni få" Punkbandet "Tuk Tuk Rally" har också ett bra namn, Göteborgs duon "Robinson Jörgen och Jesu Pöjk" från Jävlaranamma är också bra.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sepejens Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 En till:Risken Finns Jaaa, "du känner väl mig"! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wintermute Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 Bathtub shitter är grymt, men om man ändå ska in på grind och gore så finns det ju många andra fina... Spermblast? Pig Destroyer? Jag hörde talas om ett band om hette "ett band som heter..." Det måste sett roligt ut om dom blivit presenterade på någon spelning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 Det var nåt band för några år sen som döpte sin debutplatta till "Alla dina skivor gubbjävel!" med förhoppningen att nån skulle önska sig den i födelsedagspresang av sin mormor som då skulle hasta till skivaffär'n och säga till plattmånglarn: "Jag skulle vilja ha alla dina skivor, gubbjävel!" Det är humor. Funkar inte lika bra idag när man köper skiten på CDON o Ginza..... ETT BAND SOM HETER, det kanske var dom som gjorde den där skivan då...? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias M (oregistrerad) Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 The kristet utseende, lätt!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 27 augusti 2004 Dela Postat 27 augusti 2004 Jag röstar nog på Phantom Vision och Eternal tears of sorrow =P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 27 augusti 2004 Dela Postat 27 augusti 2004 The falsettshouting drakdräpers of doom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
the-great-decay Postat 9 september 2004 Dela Postat 9 september 2004 måste säga "Anal Cunt" för att det är så jävla löjligt..... ni skulle hört deras texter.... /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Discoführer Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 Det finns ett svenskt Van Halen-coverband som heter Fan Heller. Inte så dumt, om du frågar mig... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Discoführer Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 Måste ju nämna några polares band, som tyvärr inte finns längre. "Ugandafittorna" hette dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aspucko Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 Porrkestern (lyssna in låten Your browser does not support the HTML5 audio tag ) Sten & Stalin Dennis och dom blå apelsinerna ABBA Teens Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.