Twilight_Zound Postat 25 augusti 2004 Dela Postat 25 augusti 2004 Hittar inte Sends i SX 2.2 Vst instruments ja men inte sends. Funkar det inte likadant som i 1.6? Man blir lite orolig....... I Devices finner jag VST Instruments VST Connections VST Performance Men inte VST Effects.................. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas L Postat 25 augusti 2004 Dela Postat 25 augusti 2004 Äh men.. du får ju lägga till det som ett eget spår i projektet, "Add fx channel track" Det var ju det som var den fina nyheten med SX2. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
untermensch Postat 25 augusti 2004 Dela Postat 25 augusti 2004 Kan väl ta det via mixern också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 25 augusti 2004 Dela Postat 25 augusti 2004 Men man måste ju, som Andreas säger, ha en fx ch att skicka till...? Det är ju inte inserts TZ frågar efter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 25 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 25 augusti 2004 (redigerat) Nej just det. Inte Inserts det har jag löst. Det gör man ju på varje ch i mixern. Men Sends, det hittar jag inte. I mixerfönstret hittar jag både Inserts och Sends, men jag kan bara lägga upp Inserts där. Det finns ju inga Effekter i Send listan. Bara: No Bus Stereo Out Left Right Var lägger jag upp vilka pluggar som ska användas som sends? Edit: Säg inte att jag ska läsa manualen. För den är lika knökig som jag vet inte vad. Och dessutom har jag använt mig av tidigare versioner. Edit 2: HMMMMMMMM. Vet inte om jag gillar denna nya feature med "ADD FX TRACK" Blir ju bara massa mer kanaler i Mixerfönstret att hålla reda på. Annars har jag nog löst problemet nu. Tackar Redigerat 25 augusti 2004 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 25 augusti 2004 Dela Postat 25 augusti 2004 Så då har du skapat en FX ch? Funkar det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 25 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 25 augusti 2004 Jaja, det funkar. Hittar dom till och med i Sends listan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.