Gubben i Kalmar Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 Våren är här! 😎 Svalorna har kommit till Kalmar! 🙂 😳 Forumet funkar! 😄 😄 Sjung skratta var glad! Vänligen Gubben i Kalmar 😄
Linus Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 (redigerat) Dags för forum-IRL i Kalmar? Grilla vid slottet på fredag kanske? Swedish for Beginners @ Söderport i Kalmar Redigerat 9 maj 2007 av Linus
Neosus Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 Fyfan vilken jävla skitdag idag.. 😄😳 BLÄH! NEGGO NEGGO NEGGO Är så jävla på dåligt humör idag. HATAR LIVET 😄 hahaha 😄 Skojar bara 😆
Gubben i Kalmar Postat 22 maj 2007 Trådstartare Postat 22 maj 2007 Dags för forum-IRL i Kalmar? Grilla vid slottet på fredag kanske? Swedish for Beginners @ Söderport i Kalmar Tack för inbjudan, Linus. Vi noterade den lite sent bara. Men så fort det stabiliserar sig på Forumet så ska vi ha bättre koll på läget. 😳 Vänligen Gubben i Kalmar
Gubben i Kalmar Postat 22 maj 2007 Trådstartare Postat 22 maj 2007 Fyfan vilken jävla skitdag idag.. 🙁😳 BLÄH! NEGGO NEGGO NEGGO Är så jävla på dåligt humör idag. HATAR LIVET 🙂 hahaha 😆 Skojar bara 😆 Fyfan vilken jävla skitdag idag.. 😎 🥰 BLÄH! NEGGO NEGGO NEGGO Är så jävla på dåligt humör idag. HATAR LIVET 😎 hahaha 😆 Skojar bara 😆 Fyfan vilken jävla skitdag idag.. 😠 🥰 BLÄH! NEGGO NEGGO NEGGO Är så jävla på dåligt humör idag. HATAR LIVET 😠 hahaha 😆 Skojar bara 😆 Jo, jag menar det "skojar bara"! Du riskerar bli inlåst på "psyket", "dinghispan" annars. Näktergalen hörde jag i "Berga-skogen" häromdan och det luktar gott av syrenerna. Låt mig få citera Evert T; "det är krig och politik, som har fördärvar vår jord". Vänligen Gubben i Kalmar
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.