Burnin Sven (oregistrerad) Postat 5 maj 2007 Postat 5 maj 2007 (redigerat) Sorry lorry gör en egen Redigerat 19 maj 2007 av Burnin Sven
Harmonica mike Postat 6 maj 2007 Postat 6 maj 2007 Hej Göran. synd att jag inte kan lysna..Lånat ut lite av min gear till en polare.Får nog tillbaka grejerna till veckan,så då får jag lyssna och återkomma.Jag har ju en gammal version av denna,men du kanske har mixat på lite å det hade varit kul att höra. Mvh Micael
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 6 maj 2007 Postat 6 maj 2007 Tjena jo det här är den nya versionen som låten ska byggas på så nån mix kan man nog inte kalla det ännu. Hoppas det flyter på med min nya samarbetspartner som ska sjunga den här så den lyfter lite till. Förhoppningsvis så kan han bidra med nåt instrument oxå men vi får se och oavsett så är det skoj med lite internationella samarbeten. Ha bra så hörs vi Göran
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 Sorry Lorry de bidde bump så lätt slipper ni inte 🙂 . Göran
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 19 maj 2007 Postat 19 maj 2007 Tack ska ni ha för fin support och alla tips om hur jag tar den här låten vidare, ska försöka återgällda efter bästa förmåga. Ett stort tack till alla vänliga själar som lagt ner tid och möda. Här pratar vi Sverige i sitt bästa läge man blir gött varm inombords. Ok ha det bra nu drar jag vidare. Göran
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.