Björn Olsberg Postat 4 maj 2007 Postat 4 maj 2007 Du som har uppladdade låtar och bloggar på communitysajten http://studioforum.idg.se och vill behålla dem, gå in och ladda ner/kopiera dem! Precis som i fallet med trådar så kommer material inte att importeras till denna sajt när community-sajten stänger. Självfallet kommer alla trådar här på Studio Forum att finnas kvar. Community-sajten kommer fysiskt att finnas kvar, men kommer däremot inte vara inte vara åtkomlig utifrån. Är det någon som saknar material eller en tråd efter att communityn har stängt, skriv ett PM till mig eller Majken så kopierar vi tråden manuellt och gör en ny här på Studio Forum.
Majken Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 Björn har varit på resande fot nu i början av veckan och försäkrat en plats djupt inne i Hallandsåsen. Där ska communityservern garanterat inte göra någon skada 😉
Lilleman Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 (redigerat) Björn har varit på resande fot nu i början av veckan och försäkrat en plats djupt inne i Hallandsåsen. Där ska communityservern garanterat inte göra någon skada 😄 Ska dom stackars människorna få den som gått igenom allt utom Hallandsåsen. 😉 Jag tänker på grundvatten & Rockagill... Redigerat 9 maj 2007 av Lilleman
Claes Holmerup Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 Björn har varit på resande fot nu i början av veckan och försäkrat en plats djupt inne i Hallandsåsen. Där ska communityservern garanterat inte göra någon skada 😎 Ska dom stackars människorna få den som gått igenom allt utom Hallandsåsen. 😉 Jag tänker på grundvatten & Rockagill... Ja - communityt är ju nästan en ännu värre förorening. Vi får nog tillsätta en utredning... 😄
Emulator Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 Björn har varit på resande fot nu i början av veckan och försäkrat en plats djupt inne i Hallandsåsen. Där ska communityservern garanterat inte göra någon skada 😄 Sikulle inte vara så säkert! Vem vill ha fullt med konstigt upplagda trådar i grundvattnet, som man INTE KAN EDITERA 😮 eller jo..men, ösch.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.