Piffen Postat 24 augusti 2004 Dela Postat 24 augusti 2004 Nu tycker jag att jag varit med tillräckligt länge för att förtjäna något annat epitet än "Nykomling"... måste man vara så himla aktiv för att nå nästa nivå..? Haha, tacksam för svar på denna ytterst viktiga fråga. Denna fråga som är så relaterad till musik och allt som är viktigt så det inte är klokt... 😏 Tack på förhand / Smulan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 augusti 2004 Dela Postat 24 augusti 2004 (redigerat) Tror att det tagits upp tidigare och det är om jag inte missminner mig 20 poster man måste ha. Här var det EDIT hittade tråden, samt rättade inlägget. Redigerat 24 augusti 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 24 augusti 2004 Dela Postat 24 augusti 2004 Dessutom får man väl inga postcounts i Off-topic.. Så sitter man här och skriver blir man aldrig veteran. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 25 augusti 2004 Dela Postat 25 augusti 2004 Nu tycker jag att jag varit med tillräckligt länge för att förtjäna något annat epitet än "Nykomling"... måste man vara så himla aktiv för att nå nästa nivå..? 😉 Haha, tacksam för svar på denna ytterst viktiga fråga. Denna fråga som är så relaterad till musik och allt som är viktigt så det inte är klokt... 🙂 Tack på förhand / Smulan Sluta böla och börja posta lite intressanta saker istället. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 25 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 25 augusti 2004 Haha.. Ok, man tackar! 😠 Jaja, ja ska sluta lipa och göra nått åt saken... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.