Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tjo,

Verkar ju faktiskt inte så tokigt...(för mina barn alltså, jag är ju extremt professionell och skulle ju förstås aldrig befatta mig med lågbudgetprylar)

-Någon som vet hur många audiokanaler man kan spela in samtidigt?

Tjohopp!

EDIT:Ändrat rubriken...

Redigerat av Baktakt
Annons
Postat (redigerat)

Äh, regeln "ju dyrare, desto bättre" ger jag inte mycket för. MAGIX Music Maker (eller menar jag studio..?) är inte alls ett tokigt program. Köpte själv MMM nummer 10 till kyrkan här i Oppeby för att jag ville ha en dator-studio till olika projekt och det har funkat fint som snus. Hur många audiokanaler man kan spela in samtidigt vet jag däremot inte. Jag har bara spelat in en i taget.

Redigerat av lundberg
Postat

Hoppsan, Jag menar MAGIX Music STUDIO 12 deluxe...det är tydligen skillnad på dessa....-ska försöka ändra rubriken oxå...

Postat

Music Studio är ett riktigt funktionsrikt och prisvärt program. Men det är inte alls lika enkelt att komma igång med som Garage Band eller Sequel vilket kan vara bra att ha i bakhuvudet innan du slår till.

drloop (oregistrerad)
Postat

Tracktion 3 för 1100 spänn är riktigt vasst.

Enkelt och inte en massa fönster.

Rekommenderas å det varmaste.

Bobebop (oregistrerad)
Postat

Tracktion 3 för 1100? VAR såg du det?

Postat

Magix music studio 10 är begränsat till att spela in 8 kanaler samtidigt om jag minns rätt. Jag har den som reserv på min laptop. Kan vara samma för 12-an, har inte den dock. Storebror är Samplitude och Storebror till den är Sequioa. Inspelningar och mixar gjorda i music studio kan man flytta direkt till Sam eller Seq (möjligen kan någon plugin vara annorlunda).

Gunnar

drloop (oregistrerad)
Postat
Tracktion 3 för 1100? VAR såg du det?

Thomann har 3an för 1100spänn.

Och Tracktion 3 är i produktion.

Dem har skickat de första exen till US affärer och på export i början av denna vecka.

Tjoho!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.