psykopatrik Postat 2 maj 2007 Postat 2 maj 2007 (redigerat) Tjena! Jag skulle behöva lite hjälp med en mixning, detta är första gången jag mixar en låt, och jag och mitt band har precis börjat spela in.. Vi har inte spelat in sången och solona än... Your browser does not support the HTML5 audio tag Skit i att det är osynk, det är jag som missat lite när jag trixat och donat, men vad jag undrar är vad jag kan göra för att förbättra ljudbilden... tacktack! Redigerat 2 maj 2007 av psykopatrik
psykopatrik Postat 4 maj 2007 Trådstartare Postat 4 maj 2007 varför blev min tråd flyttad till samarbeten??? jag ville få lite idéer om hur man förbättrade ljudbilden, vad det är jag ska göra i mixningen för att göra denna bättre, och så blev den flyttad till samarbeten!!
MattiasA Postat 20 mars 2008 Postat 20 mars 2008 Hallå. Om du vill kan jag mixa åt er och kanske ge lite tips hur ni ska göra på vägen. Ni kanske redan har fått hjälp. Hör av er om ni fortfarande är i behov varför blev min tråd flyttad till samarbeten??? jag ville få lite idéer om hur man förbättrade ljudbilden, vad det är jag ska göra i mixningen för att göra denna bättre, och så blev den flyttad till samarbeten!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.