musik (oregistrerad) Postat 2 maj 2007 Postat 2 maj 2007 Hej! Hur gör man för att undvika att få bets eller färg på kantlisten på ens mandolin, då man ska betsa eller färga "allt annat" (dvs. sarg, fram- och bakstycke), men inte kantlisten? Tejp verkar knepigt. 😄 :musik
dew (oregistrerad) Postat 6 maj 2007 Postat 6 maj 2007 ställ frågan här så får du antagligen svar, bra svar http://ackegura.proboards50.com/index.cgi
musik (oregistrerad) Postat 23 februari 2008 Postat 23 februari 2008 Hej! Till alla er som legat sömnlösa lång tid och undrat hur det har gått: idag har jag köpt grejer som behövdes för slipningen, betsningen och lackningen. Det kostade 310 spänn, men då glömde jag ändå ansiktsskydd och tejpet... 😛 :musik
musik (oregistrerad) Postat 25 februari 2008 Postat 25 februari 2008 Börjar väl mä't under veckan... 😉
musik (oregistrerad) Postat 25 februari 2008 Postat 25 februari 2008 Tejp? JA, gitarrnissen menade ju att jag skulle använda tejp. 😉
jockmic Postat 25 februari 2008 Postat 25 februari 2008 Tejp? JA, gitarrnissen menade ju att jag skulle använda tejp. 😏 Jaha... Då sitter jag snart i samma båt... 😏
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.