Overkill Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Nerrå! Jag krigar fortfarande! 😳#53 rock artist och säljer massa biljetter! 😆 Men alla andra har nog tröttnat... Jag med iofs, men det går ganska bra och det kräver ju ganska lite egentligen så...
Neosus Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Hur fasiken ska man gå framåt i karriären egentligen. Tycker att man har kämpat länge men ändå står vi och stampar.. 😳 Vad gör man för fel? 😆
Overkill Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Plugga komposition & lyrik så du skriver bättre låtar är ju en bra början 😳
Neosus Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Jojo men allt det där har man ju gjort.. 😆😛😳😆 Ja nästan allt.. 😱 Jaja, det e väl bara att kämpa på! 😄
Linus Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 dog det? 😳 Inte då! Min konserthall i Glasgow börjar gå riktigt bra nu 😆
Overkill Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Nu kan man ge VIP till varandra... 🥰 Antar att folk kommer att börja tigga nu, tror ni inte? ☺️
musik (oregistrerad) Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Jag kommer varken ihåg mitt inloggningsnamn eller lösenord. 🥰
Overkill Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Jag kommer varken ihåg mitt inloggningsnamn eller lösenord. 🥰 Jag vet inte om det spelar någon roll för du är död.
musik (oregistrerad) Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Jag kommer varken ihåg mitt inloggningsnamn eller lösenord. 🥰 Jag vet inte om det spelar någon roll för du är död. Nej, jag skriver ju här nu...? ☺️
Overkill Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Jag kommer varken ihåg mitt inloggningsnamn eller lösenord. 🥰 Jag vet inte om det spelar någon roll för du är död. Nej, jag skriver ju här nu...? ☺️ 😛 Jonas Orenskär är hursomhelst död.
musik (oregistrerad) Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Jag kommer varken ihåg mitt inloggningsnamn eller lösenord. 🥰 Jag vet inte om det spelar någon roll för du är död. Nej, jag skriver ju här nu...? ☺️ 😛 Jonas Orenskär är hursomhelst död. Vem e de? Jag heter ju Allan Woods där... 😛
Overkill Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Jag kommer varken ihåg mitt inloggningsnamn eller lösenord. 🥰 Jag vet inte om det spelar någon roll för du är död. Nej, jag skriver ju här nu...? ☺️ 😛 Jonas Orenskär är hursomhelst död. Vem e de? Jag heter ju Allan Woods där... 😛 Ditt band hette det ja. Men din karaktär hette Jonas Orenskär och han är död. 😛
musik (oregistrerad) Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Jag kommer varken ihåg mitt inloggningsnamn eller lösenord. 🥰 Jag vet inte om det spelar någon roll för du är död. Nej, jag skriver ju här nu...? 😛 😛 Jonas Orenskär är hursomhelst död. Vem e de? Jag heter ju Allan Woods där... 😛 Ditt band hette det ja. Men din karaktär hette Jonas Orenskär och han är död. 😛 Hade han dålig karaktär eller vad dog han av? Varför blev jag inte inbjuden till begravningen? ☺️
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.