kyaal Postat 29 april 2007 Postat 29 april 2007 LÅTNAMN: Shooting star ARTIST/GRUPP: Kings of the Universe GENRE: House LÅTLÄNGD: 3:24 KOMPOSITÖR: KOTU PRODUCENT: KOTU MEDVERKANDE: Jag och Loffe INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: mp3 STATUS: Klar Your browser does not support the HTML5 audio tag LÅTNAMN: Take it easy ARTIST/GRUPP: Kings of the Universe GENRE: House LÅTLÄNGD: 3:16 KOMPOSITÖR: KOTU PRODUCENT: KOTU MEDVERKANDE: Jag och Loffe INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: mp3 STATUS: Klar Your browser does not support the HTML5 audio tag Här är två låtar som vi precis mixat klart. Detta är första gången jag lyckats få klart nå houselåtar över huvud taget, så det vore intressant att höra vad ni tycker! PS Om ni vill ladda ner hela mp3-packet som innehåller dessa låtar plus remixer från bland annat studioforums välkända MarcusRombo kan ni göra det här 😳 Shooting star / Take it easy EP.zip
Pazo Postat 3 maj 2007 Postat 3 maj 2007 Riktigt sköna låtar! Diggar oldschool som fan! Du kan ju vänta på remixen gjord av mig 🙂
dooks Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 FAn va bra!Riktigt nice må jag säga! Kul med folk som vågar "take it back"!! Big up´s!!
dooks Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 hör av er om ni vil ev. smarbeta,över nätet! Jag jobbar i Fl.7 och producerar soulig house,deephouse etc!
Linus Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 Skönt 😄 Låter verkligen oldskool house. Det blev väldigt 1990 med syntsaxriffet! 🥰
Dreamtones Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 (redigerat) Tidigt 90-tal indeed, coolt... Låter bra. Redigerat 9 maj 2007 av Kricke
4Trax Postat 10 maj 2007 Postat 10 maj 2007 Håller med skön 90 tals style. Men om man få vara lite kritisk så skulle jag vilja säga det typ Randy Jackson säger efter var och varannat framträdande på Idol " It´s a little pitchy here and there but I liked it , man".& Sjung ut, det låter lite tillbakahållet. /Messerschmitt
kyaal Postat 15 maj 2007 Trådstartare Postat 15 maj 2007 Tack så mycket för kommentarerna! Dooks: Hooka oss på myspace så kan vi snacka mer.. 4Trax: Tack för kritiken på sången, skall beaktas!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.