wildzide Postat 27 april 2007 Dela Postat 27 april 2007 Tjena. Köpte en Epiphone les paul -98 härom dan. Han jag köpte gitarren av visste inte om det var en Studio, Classic, Standard han hade. Det stod inget på den heller. Med andra ord så vet jag inte vad f-n jag har köpt igentligen? Ngn som har svar på min fundering??? Hör av er... //W 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 27 april 2007 Dela Postat 27 april 2007 Studio har platt kropp, Classic har välv kropp ( har ja för mig!!) o standard har välvd kropp och alla smådetaljer som alltid funnits på en vanlig les paul.. 😱 google.se annars! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
barkley Postat 28 april 2007 Dela Postat 28 april 2007 Kan också vara en Epiphone Les Paul Special om den är platt och har skruvad hals. Lågrprismodell från 90talet. Har en gammal hemma i racket... Kostade ca 3000 ny på den tiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.