Nille Postat 25 april 2007 Postat 25 april 2007 LÅTNAMN: Darlin' ARTIST/GRUPP: Robert Hanna GENRE: RnB/Rock LÅTLÄNGD: 3:48 KOMPOSITÖR: Robert Hanna PRODUCENT: Nille INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: Mp3 STORLEK: 5,4MB STATUS: Ganska klar En polare kom över med en låt han gjort, vi la in grunden och sen fick jag fria händer med produktionen. Skulle gärna vilja ha lite synpunkter på mixen. Ta en lyssning vettja! Your browser does not support the HTML5 audio tag MvH Nille
Marrexxx Postat 26 april 2007 Postat 26 april 2007 (redigerat) snygg början, Jag gillar intensiteten på i sången i versen. men andra halvan med rock-gura känns stressigt, som om det är en annan låt. Redigerat 26 april 2007 av Marrexxx
Harmonica mike Postat 2 maj 2007 Postat 2 maj 2007 Tjena. Bra låt med stor potencial helt klart.Jag skulle ha sänkt tempot eller skrivit om texten lite på de delar där det är alldeles för forcerat.Vidare så skulle jag skippat auto tunern,det låter inte bra.Killen/du sjunger ju bra så den behövs inte. Mycket bra låt som sagt! Mvh Harmonica mike
peppeperra Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Jag gillar inte R'n'b i vanliga fall, men denna var ett undantag 😮 skön mix, dock känns det lite konstigt när trummorna börjar första gången, kan inte sätta tummen på vad dock. men överlag en mycket bra låt 😛 den åker in på mp3n:p
drloop (oregistrerad) Postat 13 maj 2007 Postat 13 maj 2007 Kanonsångare! Bra mix. Om, och bara om jag skulle ändra nåt så är det trummorna. Smaksak förstås.
roboseal Postat 13 maj 2007 Postat 13 maj 2007 (redigerat) J-vligt skön röst...tycker mig höra lite Michael Jackson i den 😄 . tyvärr gillar jag inte riktigt trummorna, jag tycker de skulle ha en mer "normal" takt, istället för det lite hackiga stuket som är nu, men det kanske man vänjer sig om man lyssnar ett par gånger. En klockren hit helt enkelt, jag skulle definitivt fastna för den om den skulle spelas på radio/TV.......jättebra!! keep 'em coming 😳 Redigerat 13 maj 2007 av roboseal
Impey Postat 15 maj 2007 Postat 15 maj 2007 låter lite stressigt.. kanske sänka tempot lite eller spela in sången på ett annat sätt? Trummorna får inte godkänt enligt mig tycker inte alls att de passar in utan det var bättre utan och skall de komma in skall de verkligen sticka ut eller bara flyta in i allt och ni blev det ingenting alls förrän du körde på med allt innan gitarren på slutet kom in.. så borde det vara med trummorna hela tiden.
Nexustwins Postat 15 maj 2007 Postat 15 maj 2007 Trummorna måste göras om i början iallafall, de känns som du har valt fel komp. mycket bra producerat annars det mesta låter helt rätt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.