Björn Olsberg Postat 24 augusti 2004 Dela Postat 24 augusti 2004 Dags att skynda sig hem om ni sitter på jobbet: Mysigaste tidningen för musiker ligger i lådan. 🙂 Studio 7-04 Ur innehållet: * SPÅR FÖR SPÅR: Så spelades stundande singeln Big Time in Det tog längre tid än planerat, men nu är Soundtrack Of Our Lives på väg med en ny skiva. För Studio berättar Kalle Gustafsson Jerneholm om inspelningen av singeln Big Time och om hur det är att jobba med världens mest anrika mixerbord. * Inspelningsskolan del 5: Blåsinstrument Kommer du ihåg saxsolot på Lisa Nilssons Himlen Runt Hörnet? Bernard Löhr berättar om hur det spelades in och ger praktiska tips om hur man lyckas med inspelning av blåsinstrument. * 5 kanalstrippar under 5 000 kronor En överkomlig metod för att höja kvaliten på dina inspelningar är att köpa en kanalstripp. Vi har testat fem modeller under 5 000 kronor. * Tester av bland annat Final Scratch 1.5, Edirol FA-101, Ableton Live 4, Arturia Storm 3 och Antares Auto-Tune 4. Läs mer här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 24 augusti 2004 Dela Postat 24 augusti 2004 Dags att skynda sig hem om ni sitter på jobbet jösses vad det ryckte till i benen 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
alexfree Postat 24 augusti 2004 Dela Postat 24 augusti 2004 och när i butikerna??? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik Postat 24 augusti 2004 Dela Postat 24 augusti 2004 (redigerat) Men va fan! Har min prenumeration gått ut? 😆 Jag har inte fått någon tidning! 😉 Får man ingen förvarning när prenumerationen går ut? Får springa till affären efter jobbet. Eller får jag nr:7 om jag förnyar min prenumeration? Mvh Erik Redigerat 24 augusti 2004 av Erik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 24 augusti 2004 Dela Postat 24 augusti 2004 min hade inte heller kommit 😆 men det är en dag i morgon åxå ( den som har en lever får se ! ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rob Postat 24 augusti 2004 Dela Postat 24 augusti 2004 har inte heller fått den 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 augusti 2004 Dela Postat 24 augusti 2004 Jag fick 2 😉 båda var till mig! 😆 (fixat nu) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 24 augusti 2004 Dela Postat 24 augusti 2004 Står i förra numret att den kommer ut den 26e 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 24 augusti 2004 Dela Postat 24 augusti 2004 Ingen Studio här heller... snyft. 🙁 Har jagat frun - trodde att hon städat bort den. 😉 Hmm. Och inga lurar heller. När kommer de? 😆 //Nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 augusti 2004 Dela Postat 24 augusti 2004 Ingen Studio här heller... snyft. 🙁Har jagat frun - trodde att hon städat bort den. 🥰 Hmm. Och inga lurar heller. När kommer de? 😄 //Nemo Ringde Pren. service. angående lurarna. De sade att de kommer 3-4 veckor efter att betalningen har gjorts. Jag betalade den 3e, så hon sa att de borde komma om någon vecka... (Undrar hur många normala veckor det går på deras veckor?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
freddie Postat 24 augusti 2004 Dela Postat 24 augusti 2004 Ni får ju va lite på hugget 😄 Mina lurar är väl inspelade vid det här laget, och självklart har man hunnit genom nr 7 minst 3-4 ggr redan 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baltazar Postat 24 augusti 2004 Dela Postat 24 augusti 2004 Varför fick inte jag den :'( Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik Postat 25 augusti 2004 Dela Postat 25 augusti 2004 Ja! Fick den idag 🙂 Ingen som vet om man blir förvarnad när prenumerationen går ut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baltazar Postat 25 augusti 2004 Dela Postat 25 augusti 2004 yeah! Toa-godiset har kommit!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
browno Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 bra nummer som vanligt, men väldigt tråkigt att hela framsidan var sönderriven så jag har djup sorg och är lite arg... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rob Postat 27 augusti 2004 Dela Postat 27 augusti 2004 hela framsidan sönderriven? hur? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 27 augusti 2004 Dela Postat 27 augusti 2004 hela framsidan sönderriven? hur? 🙂 Citymail 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.